Przedmioty - BUD stacjonarne I-ego stopnia 2 rok 4 semestr w języku angielskim (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku)
Grupa przedmiotów: Przedmioty - BUD stacjonarne I-ego stopnia 2 rok 4 semestr w języku angielskim
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2021Z - Semestr zimowy 2021/2022 2021L - Semestr letni 2021/2022 2022Z - Semestr zimowy 2022/2023 2022L - Semestr letni 2022/23 2023Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023L - Semestr letni 2023/2024 2024L - Semestr letni 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021Z | 2021L | 2022Z | 2022L | 2023Z | 2023L | 2024L | |||||
19284107H | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
19284104H |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
19284106H | brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
19282101H |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2021/2022
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||