Przedmioty OSR niestacjonarne I-ego stopnia 3 rok 5 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2008Z - Semestr zimowy 2008/09 2009Z - Semestr zimowy 2009/10 2010Z - Semestr zimowy 2010/11 2010L - Semestr letni 2010/11 2011Z - Semestr zimowy 2011/12 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2008Z | 2009Z | 2010Z | 2010L | 2011Z | |||||
G05514 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
G05513 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2008/09
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
G05302 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: Wykłady, projekt Wymagania wstępne:Wymagania na poziomie studiów technicznych z zakresu matematyki, fizyki i chemii Forma i warunki zaliczenia:Egzamin pisemny Założenia i cele przedmiotu: Celem przedmiotu jest przekazanie jego uczestnikom wiedzy i umiejętności dotyczących zasad, wymogów, założeń i zagrożeń wynikających z gospodarowania odpadami. Metody dydaktyczne:pokazy, wykłady, prezentacje, analizy i studia przypadku, ćwiczenia, obliczenia projektowe. |
|
||
G05610 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2008/09
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: Podstawowe wiadomości dotyczące geologii, geomorfologii i hydrologii. Forma i warunki zaliczenia: Test końcowy (wykład), ocena średnia złożonych projektów co najmniej 3,0 (projekt) Założenia i cele przedmiotu: Student powinien nabyć umiejętność opisu i interpretacji zjawisk i procesów hydrogeologicznych w powiązaniu ze stanem środowiska przyrodniczego; wyznaczania podstawowych charakterystyk hydrogeologicznych; identyfikacji zagrożeń dla zasobów wód podziemnych; oceny systemów ochrony zasobów wód podziemnych; posługiwania się podstawowymi technikami pomiarowymi. Metody dydaktyczne: wykład, projekt |
|
||
G05554A1 | brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2010/11
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
G05554N3 | brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2010/11
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne:znajomość języka na poziomie A2 Forma i warunki zaliczenia:zaliczenie z oceną Założenia i cele przedmiotu: umożliwienie studentowi osiągnięcie poziomu opanowania języka A2, pozwalającego na swobodną komunikację w sytuacjach życia codziennego oraz korzystania z materiałów autentycznych. Realizacja celu następuje przez: -rozwijanie poszczególnych sprawności językowych, -poszerzanie zakresu funkcji językowych(przedstawianie własnych opinii,negocjowanie, udzielanie rad) -poszerzanie zasobu słownictwa zarówno w zakresie języka ogólnego jak i specjalistycznego -pomoc w usystematyzowaniu dotychczas poznanych struktur gramatycznych i opanowaniu nowych Metody dydaktyczne:metoda komunikacyjna z naciskiem na słownictwo fachowe i rozwijanie autonomii studenta |
|
||
G05554R1 | brak | brak |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2010/11
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu:obowiązkowy Wymagania wstępne:Kontynuacja języka, wymagany poziom minimum A 2 Forma i warunki zaliczenia:Zaliczenie sprawdzianów pisemnych, prac domowych ustnych i pisemnych, czynny udział w zajęciach Założenia i cele przedmiotu: Doskonalenie wszystkich sprawności językowych - rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania Metody dydaktyczne:Komunikacyjna, sytuacyjna, gramatyczna, tłumaczeniowa. |
|
||
G05619 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
G05622 | brak |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
G05626 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2008/09
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: podstawowa wiedza z zakresu ekologii i biologii Forma i warunki zaliczenia: test, ocena sprawozdań, ocena prezentacji Założenia i cele przedmiotu: Przekazanie wiedzy o zasobach i zagrożeniach środowiska przyrodniczego w Polsce i na świecie, a także wiedzy o posługiwaniu się skutecznymi instrumentami ochrony przyrody Metody dydaktyczne: wykłady, projekty, prezentacje |
|
||
G05707 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2008/09
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
G05708 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2008/09
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: - obowiązkowy Wymagania wstępne: - podstawowe wiadomości z hydrauliki, znajomość systemów zaopatrzenia w wodę Forma i warunki zaliczenia: - test pisemny (wykład) - wykonanie i obrona projektu Założenia i cele przedmiotu: Umiejętność sporządzenia bilansu ilości ścieków. Umiejętność zaprojektowania grawitacyjnego systemu kanalizacji sanitarnej. Znajomość zasad projektowania systemów kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej. Metody dydaktyczne: - wykład, projekt |
|
||