Przedmioty - AW stacjonarne II-ego stopnia 2 rok 4 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Architektury)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2011Z - Semestr zimowy 2011/12 2012Z - Semestr zimowy 2012/13 2013Z - Semestr zimowy 2013/14 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2011Z | 2012Z | 2013Z | |||||
AWII4023 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: Przedmiot kierunkowy, obowiązkowy Wymagania wstępne: Brak Forma i warunki zaliczenia: Zaliczenie przedmiotu odbywa się na podstawie udziału w korektach i opracowania, w wersji papierowej lub elektronicznej, projektu detalu (szkice, rysunki w skali oraz syntetyczny opis). Założenia i cele przedmiotu: W trakcie zajęć studenci rozwiązują problemy budowlane i konstrukcyjne w swoich pracach dyplomowych. Celem zajęć jest opracowanie detalu konstrukcyjno-budowlanego związanego z zakresem projektowym opracowywanego projektu dyplomowego. Zajęcia zwracają uwagę na specyfikę współpracy architekta wnętrz ze specjalistą konstruktorem. Metody dydaktyczne: Korekty projektów indywidualnych. Postęp i efekty pracy indywidualnej omawiane są podczas moderowanych prezentacjach w grupach wsparte wykładami z zagadnień specjalistycznych. Konieczne może być samodzielne, krytyczne przestudiowanie literatury specjalistycznej – ukierunkowane przez specjalistę konstruktora. |
|
||
AWII4034 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu:obowiązkowy Wymagania wstępne:brak Forma i warunki zaliczenia:egzamin Założenia i cele przedmiotu: Wiedza na temat przemian w kulturze i sztuce światowej po 1980 roku oraz najważniejszych zagadnień i problematyki sztuki ostatnich dekad. Metody dydaktyczne: wykład |
|
||
AWII4022 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: przedmiot kierunkowy, obowiązkowy Wymagania wstępne: projektowanie architektury wnętrz 2. Forma i warunki zaliczenia: projekt wykonywany pod kierunkiem promotora, konsultowany przez specjalistów, oceniany i dopuszczany do obrony przez promotora. Założenia i cele przedmiotu: opracowanie projektu wnętrz o złożonym układzie funkcjonalnym. Przygotowanie do samodzielnego wyszukiwania i rozwiązywania problemów projektowych, podejmowania decyzji. Wykształcenie umiejętności rozmowy i współpracy z innymi projektantami. Utrwalenie umiejętności interpretacji inspiracji twórczych z poszanowaniem własności intelektualnej osób trzecich. Metody dydaktyczne: dyskusje, indywidualne korekty projektu oraz pracy pisemnej. |
|
||
AWII4007 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
AWII4021 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2011/12
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: przedmiot kierunkowy, obowiązkowy. Wymagania wstępne: brak. Forma i warunki zaliczenia: opracowanie multimedialne zagadnień związanych z tematyką dyplomu. Zaliczenie na podstawie wartości użytkowej i edukacyjnej przygotowanych materiałów oraz stopnia zaangażowania i aktywności na zajęciach. Założenia i cele przedmiotu: Pogłębianie umiejętności wyszukiwania niezbędnych materiałów wyjściowych z poszanowaniem własności intelektualnej innych osób. Przećwiczenie wypowiedzi i prezentacji przed szerszym gronem słuchaczy w połączeniu z krytyczną dyskusją. Zapoznanie z zasadami tworzenia pracy pisemnej o charakterze naukowym będącej częścią składową pracy dyplomowej. Metody dydaktyczne: indywidualne prezentacje materiałów przygotowanych przez studentów. Dyskusja. Korekta opracowań pisemnych. |
|
||