Politechnika Białostocka - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Przedmioty w rejestracji przedmiot do wyboru ZARZADZANIE NIESTACJONARNE 2017/2018 ZN0418L-ZNN4_N_A

Lista uwzględnia również te przedmioty, które są chwilowo wyłączone z rejestracji (ale były lub będą uwzględnione w innych jej turach).
Filtry
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do dodatkowych opcji

Konkretniej - pokazuj tylko te przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.

Dodatkowo pokazywane są również te przedmioty, na które jesteś już zarejestrowany (lub składałeś prośbę o zarejestrowanie).

Pokaż tylko przedmioty z wybranej grupy: Boldem są napisane grupy przedmiotów zawierające przedmioty, dla których istnieje otwarta rejestracja taka, że możesz w jej ramach zarejestrować się na przedmiot.
Jeśli chcesz zmienić te ustawienia na stałe, edytuj swoje preferencje w menu Mój USOSweb.
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
niedostępny (zaloguj się!) - nie jesteś zalogowany
niedostępny - aktualnie nie możesz się rejestrować
zarejestruj - możesz się zarejestrować
wyrejestruj - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę)
prośba - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać)
zarejestrowany - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.

2018L - Semestr letni 2018/19
(zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne)
Opcje
2018L
ZN04159
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
  • Ćwiczenia - 16 godzin
  • Wykład (egzamin) - 16 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Rodzaj przedmiotu: ćwiczenia

Wymagania wstępne: student posiada podstawową wiedzę z marketingu, którą zdobył na przedmiocie "Marketing".

Forma i warunki zaliczenia: Ocena za projekty analizy rynku konkretnego przedsiębiorstwa lub branży

Założenia i cele przedmiotu:

1. Przybliżenie istoty analizy rynku

2. Przygotowanie studentów do zaliczenia przedmiotu

3. Praktyczne poznanie narzędzi analizy rynku

4. Doskonalenie pracy w grupie

5. Zastosowanie narzędzie analizy rynku na przykładzie rzeczywistego studia przypadku

6. Aktywizacja studentów do samodzielnej analizy przypadków

Metody dydaktyczne:

1. Studia przypadków i analizy sytuacyjne

2. Dyskusje ukierunkowane

3. Projekty wykonywane w grupach

Strona przedmiotu
ZN04340
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
  • Wykład (egzamin) - 16 godzin
Grupy przedmiotu

Skrócony opis

Rodzaj przedmiotu

Wymagania wstępne:

Przedmiotem wprowadzającym są analiza rynku i podstawy marketingu. Od studenta wymaga się znajomości podstawowych pojęć i zagadnień z zakresu analizy rynku współczesnego, marketingu i otoczenia rynkowego przedsiębiorstwa oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Badania rynku to przedmiot mający na celu nauczenie studentów konkretnych metod badań rynku i sposobów ich zastosowania w praktyce w zarządzaniu i w przedsiębiorstwie. Przedmiot należy do warsztatu praktycznej wiedzy absolwenta zarzadzania.

Założenia i cele przedmiotu:

zapoznanie studentów z wybranymi metodami analizy mikro i makrootoczenia firmy, praktyczne wykorzystanie zdobytych umiejętności i wiedzy z zakresu analizy rynku na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.

Metody dydaktyczne:

wykład informacyjny, metoda projektu - oparta na praktycznej działalności studentów oraz mająca na celu rozwój wiedzy i umiejętności z zakresu analizy rynku, studium przypadku, praca grupowa;

Strona przedmiotu
15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A tel: +48 746 90 00 https://pb.edu.pl kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)