Przedmioty OSR niestacjonarne I-ego stopnia 4 rok 8 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku)
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2009L - Semestr letni 2009/10 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2009L | |||||
G08556A1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: znajomośc języka na poziomie B1 Forma i warunki zaliczenia: zaliczenie z oceną Założenia i cele przedmiotu: rozwój wszystkich sprawności językowych Metody dydaktyczne: metoda komunikacyjna z naciskiem na słownictwo fachowe i rozwijanie autonomii studenta. |
|
|||
G08556A2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: znajomośc języka na poziomie B1 Forma i warunki zaliczenia: zaliczenie z oceną Założenia i cele przedmiotu: rozwój wszystkich sprawności językowych Metody dydaktyczne: metoda komunikacyjna z naciskiem na słownictwo fachowe i rozwijanie autonomii studenta. |
|
|||
G08556N1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: znajomośc języka na poziomie B1 Forma i warunki zaliczenia: zaliczenie z oceną Założenia i cele przedmiotu: rozwój wszystkich sprawności językowych Metody dydaktyczne: metoda komunikacyjna z naciskiem na słownictwo fachowe i rozwijanie autonomii studenta. |
|
|||
G08556N2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: znajomośc języka na poziomie B1 Forma i warunki zaliczenia: zaliczenie z oceną Założenia i cele przedmiotu: rozwój wszystkich sprawności językowych Metody dydaktyczne: metoda komunikacyjna z naciskiem na słownictwo fachowe i rozwijanie autonomii studenta. |
|
|||
G08556 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: znajomośc języka na poziomie B1 Forma i warunki zaliczenia: zaliczenie z oceną Założenia i cele przedmiotu: rozwój wszystkich sprawności językowych Metody dydaktyczne: metoda komunikacyjna z naciskiem na słownictwo fachowe i rozwijanie autonomii studenta. |
|
|||
G08556R1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: obowiązkowy Wymagania wstępne: Kontynuacja języka, wymagany poziom minimum A 2 Forma i warunki zaliczenia: Zaliczenie sprawdzianów pisemnych, prac domowych ustnych i pisemnych, czynny udział w zajęciach. Założenia i cele przedmiotu: Doskonalenie wszystkich sprawności językowych - rozumienia ze słuchu, mówienia, czytania i pisania. Metody dydaktyczne: Komunikacyjna, sytuacyjna, gramatyczna, tłumaczeniowa. |
|
|||
G08507 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
G08801 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
G08709 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2009/10
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Rodzaj przedmiotu: Seminarium dyplomowe Wymagania wstępne: Zakres i tezy badawcze przeprowadzonych badań empirycznych - terenowych, laboratoryjnych lub badań teoretycznych - studyjnych Forma i warunki zaliczenia: Konspekt pracy dyplomowej, zaliczenie Założenia i cele przedmiotu: Teoretyczne i metodyczne podstawy konstrukcji i redagowania pracy dyplomowej z uwzględnieniem zakresu, struktury i podziału treści prezentowanej pracy, techniki pisania, poprawności stylu, formy i cytowań oraz zasad bibliograficznych. Metody dydaktyczne: - metody słowne: wykład, opis, dyskusja, praca z książką - metody oglądowe: prezentacja multimedialna - metody praktyczne: konstrukcje tekstów, sporządzanie i porządkowanie bibliografii - metody aktywizujące: indukcja, dedukcja, interpretacja wyników, struktura rozwiązywania problemów |
|
|||