Przedmioty - INZ- stacjonarne - doktoranckie III - go stopnia 1 rok 1 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Budownictwa i Nauk o Środowisku)
Grupa przedmiotów: Przedmioty - INZ- stacjonarne - doktoranckie III - go stopnia 1 rok 1 semestr
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2012Z - Semestr zimowy 2012/13 2013Z - Semestr zimowy 2013/14 2013L - Semestr letni 2013/14 2014Z - Semestr zimowy 2014/15 2015Z - Semestr zimowy 2015/16 2016Z - Semestr zimowy 2016/17 2017Z - Semestr zimowy 2017/2018 2018Z - Semestr zimowy 2018/2019 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2012Z | 2013Z | 2013L | 2014Z | 2015Z | 2016Z | 2017Z | 2018Z | |||||
IB1005 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2012/13
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||||||||
IB1006 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
IB1007 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
IB1008 | brak | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2014/15
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W toku realizacji przedmiotu student zdobywa pogłębioną wiedzę z zakresu dydaktyki szkoły wyższej, a w szczególności dotyczącą podstaw psychologicznych, pedagogicznych i folozoficznych procesu edukacji akademickiej, różnych paradygmatów, czynników wywołujących ten proces oraz efektów osiąganych w procesie. Student kształtuje umiejętności wykorzystywania nabytej wiedzy w praktyce, w zakresie planowania, realizacji, kontroli i oceny przebiegu oraz efektów procesu kształcenia. Student rozwija kompetencje społeczne, szczególnie kształtuje świadomość o odpowiedzialności i etycznym zachowaniu w pracy ze studentami, jak też rozbudza potrzebę ciągłego doskonalenia dydaktycznego warsztatu. |
|
|||||||